عالم كونكر تو
مرحب بكم فى محترفون مصر
عالم كونكر تو
مرحب بكم فى محترفون مصر
عالم كونكر تو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عالم كونكر تو

تطوير سيرفرات كونكر تهيس ... تطوير سيرفرات كونكر تهيس Development Conquer Online ... مشاكل وطلبات كونكر Conquer ... مشاكل وطلبات كونكر Conquer Online Problems. قسم الطلبات ... اعلانات السيرفرات الشخصيه ... اعلانات السيرفرات الشخصيه Conquer Online Privat

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الوقتي دا سورس عبده ماتركس الاصلي الي بيبيعه تمام.

كاتب الموضوعرسالة
على الغندور
م͠د͠ي͠ر ع͠آ͠م͠ آ͠ل͠م͠و͠ق͠ع͠
على الغندور

الوقتي دا سورس عبده ماتركس الاصلي الي بيبيعه تمام. Empty
مُساهمةموضوع: الوقتي دا سورس عبده ماتركس الاصلي الي بيبيعه تمام.   الوقتي دا سورس عبده ماتركس الاصلي الي بيبيعه تمام. Emptyالإثنين أكتوبر 05, 2015 2:01 pm

السلام عليكم يارجالة
المشكلة الي حصلت انا المعمل بيزو طلب مني في بي اس تمام وانا راجل محترم وعمري مكنت برفض لحد طلب عملتله يوزر انا يدخل بيوزر تاني في الفي بي اس تمام واسترجلته وكنت مجدع معاه فجالي سورس عبده ماتركس الاصلي من واحد حبيبي اعرفه من زمان اسمه بلال ويارته مداني السورس لاني اتلغبطت وحطيت السورس علي الفي بي اس ونسيت ان المعلم بيزو اكبر حرامي تمام وهو كان شحات اول ماواجهته قال ان هو شغال بسورس يوري ومش يوري وهو كان بيتزلي ياخد نسخة سورس سيرفري انا كت عاملها bin علي الفي بي اس وهو عملك فيها عفيف وطاهر او مال بلال كلمه ماعلينا من كل العك دا انا اتمني ان عبده يسامحني اكتر واحد الي زعلان عشانه تعب عبده لاغير وانا الي خلاني انزل السورس عشان ميجيش شخصية وث*ة زي بيزو الحرامي انه يبيع السورس زي ماعمل في سورس اسلام وفي الاخر ينزله نت والشغل الاطفال دا وانا اعتذر مليون مرة لعبده ماتركس وانا فعلا منكرش اني عرفت ناس كتيرة محترمة في المجال كنت انا جدع معاهم مرة هما اجدع مني مليون مرة واعتذر مليون مرة لعبده ماتركس وارجو انه يسامحني وطبعا لحسن رضا لانه شريكة واسف يارجالة انا مش هقدر احط صور لاني منزل السورس عشان محدش يقوم بايعه بدري ويلم فلوس لانه نزل عي جروبات ماعلينا لو حد من المشرفين نزله يرفع صور لو عاوز وشكرررا.

وانا اسف بجد واعتذر للراجل (بلال) لاني مقدرتش احافظ علي الامانة بس انت عارفني كويس انا عمري معملت اي حركة من الحركات دي وناس كتير ةتعرفني اني محرتم وانا مدخلتش المجال دا عشان اسرق ولا اشتم انا دخلته تسلية والي خلاني اتمسك بيه اني عرفت ناس كتير ةمحترمة بس معظمهم كان مصلحة اما الشخصية (بيزو) اظن كفاية سرقة لحد كدا ياحج وربنا يتولاك بقي اصل لمواخذة انت مرة وهي بتيجي بلوراثة افتكر كلامي ياحج انا غلطت اما امنتك فعلا علي الفي بي اس واعتذر للمرة الاخير لعبده ماتكرس

واحذرر ان حد عاد يسترجل طفل تاني زي المعلم بيزو وامثالو ومنكرش ان في محترمين بس نصيحة معتش حد يأمن لحد الايام دي

وانا اعتذر لصحاب العضوية دي واشكره انه اداني اميله عشان اعمل الموضوع دا

صورة

الوقتي دا سورس عبده ماتركس الاصلي الي بيبيعه تمام. I_cfcfea74531

ودا لينك تحميل السورس اهو يارجالة

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
http://profesional.wwooww.net

الوقتي دا سورس عبده ماتركس الاصلي الي بيبيعه تمام.
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» سورس عبده ماتركس 6136 بالاجنحه FiXd
» الوقتي دا سورس مفجاءءءءءءءءءءءءء
» ا انهادره جبت سورس بتعي عشان ناس ال غلبان ال عاوز سورس فكسد
» سورس اسلام با اخر تعديل بحل جميع مشاكل الى شوفتها فى سورس
»  سورس احمد مجدي بتعديلي الصراحه انا مش عارف سورس مين :D